Skarpt

Skarpt

Som du nok ved, er der virkelige mange virksomheder, der kaster rigtige mange penge efter annoncering på Google. Google Ads er de resultater, der findes i toppen og bunden af søgeresultaterne, der vises på Google. I deres øjne er det god investering, fordi det er med til at give noget mere trafik. Men virkeligheden er, at der er skarp konkurrence på de forskellige digitale platforme. Fordi man betaler per klik, er det ikke sikker, at de der besøger ens hjemmeside bliver betalende kunder. Det vil altså sige, at det ikke er alle, der besøger en hjemmeside eller webshop, der bliver betalende kunder. Det er det, man omtaler som en lav konverteringsrate. Hos Skarpt kan vi hjælpe dig til at få en højere konverteringsrate ved at optimere din webshop eller hjemmeside. Det gør vi ved at kigge på forskellige faktorer, der har betydning for, hvordan dine potentielle kunder oplever din webshop. I den forbindelse er der tre elementer, som kræver ens opmærksomhed.

Teknik, design og indhold

Den tekniske side af din hjemmeside eller webshop er ikke noget, dine kunder vil kunne se med det blotte øje. Men det kommer de helt sikkert til at mærke. Når din webshop ikke er resposiv nok, så betyder det, at dine besøgende skal vente længere på, at varerne uploader, og det er noget skidt. For det kan føre til, at de forlader din hjemmeside af frustration. Når dit indhold heller ikke er optimeret, så risikerer man, at søgemaskiner ikke finder dine sider. Det kan vi hjælpe dig med.